Reklamacje

Reklamacja i zwrot towaru

  1. Kupujący może składać KuchniaPupila.pl reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem pawel|kuchniapupila.pl| |pawel|kuchniapupila.pl, lub w formie pisemnej na nasz adres. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
       
  2. ​Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Reklamacje wynikające z ewentualnych braków w zamówieniu prosimy zgłaszać do 3 dni od dnia jego odebrania.

Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Każdemu Klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W takim przypadku zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności. Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją i gwarancją. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt z nami , ponieważ nie odbieramy paczek, których się nie spodziewamy . Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. W przypadku odstąpienia od umowy nie ponosimy kosztu odesłania nam towaru.
     
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawarte za pośrednictwem naszego serwisu nie przysługuje Kupującemu jeżeli:
    • przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
       
  3. Nasza firma nie jest odpowiedzialna za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy przez przewoźnika. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - do spisania protokołu szkód. Protokół ten należy dostarczyć listownie, faksem lub e-mailem do siedziby firmy i jest on jedyną podstawą do uwzględniania tego typu reklamacji.. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewoźnika nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji