Reklamacje
Reklamacja i zwrot towaru
- Kupujący może składać KuchniaPupila.pl reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem pawel|kuchniapupila.pl| |pawel|kuchniapupila.pl, lub w formie pisemnej na nasz adres. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Rozpoznajemy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Reklamacje wynikające z ewentualnych braków w zamówieniu prosimy zgłaszać do 3 dni od dnia jego odebrania.
Prawo do odstąpienia od umowy
- Każdemu Klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W takim przypadku zwrócimy wszystkie otrzymane od Państwa płatności. Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją i gwarancją. Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt z nami , ponieważ nie odbieramy paczek, których się nie spodziewamy . Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. W przypadku odstąpienia od umowy nie ponosimy kosztu odesłania nam towaru.
- Prawo odstąpienia od umowy zawarte za pośrednictwem naszego serwisu nie przysługuje Kupującemu jeżeli:
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- Nasza firma nie jest odpowiedzialna za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie dostawy przez przewoźnika. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia w obecności przewoźnika stanu dostarczonego towaru, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - do spisania protokołu szkód. Protokół ten należy dostarczyć listownie, faksem lub e-mailem do siedziby firmy i jest on jedyną podstawą do uwzględniania tego typu reklamacji.. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewoźnika nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń lub reklamacji